زمان مناسب پوشیدن سارافون
نوشته شده توسط : n.n

سارافون یک لباس راحتی است. یک لباس راحت که خانم‌ها معمولاً در فصل گرم سال، علاقه زیادی به پوشیدن آن پیدا می‌کنند. تصور می‌شود که سارافون را فقط داخل خانه می‌شود پوشید. اما با پوشیدن یک زیر سارافون ی ساده، می‌توان به راحتی سارافون را در محیط بیرونی نیز به تن کرد. بهترین دلیلی که خانم‌ها از سارافون در محیط بیرون استفاده می‌کنند، راحتی و سادگی آن است. آستین‌های سارافون  جایی گیر نمی کنند، جمع کردن آن کار سختی نیست، بندها و چین چین‌های زیادی ندارد که موقع پوشیدن اذیت بکند و از همه مهم تر، یک لباس یک دست کامل است که نیاز به ست کردن آن با دیگر لباس‌ها نیست. طرح و رنگ یکدست سارافون باعث می‌شود که به راحتی بتوان از آن در همه محیط‌ها استفاده کرد.

 

دمای هوا و انتخاب سارافون

سارافون معمولاً انتخاب خانم‌هایی است که در تابستان احساس گرمای زیادی می‌کنند و دوست دارند لباس راحت تر و خنک تری بپوشند. سارافون  برای دمای بالاتر از 20 درجه سانتی گراد ایده آل است. اما اگر احساس می‌کنید که در دمای پایین تر نیز می‌توانید سارافون  بپوشید و سردتان هم نشود، این کار را بکنید. همه چیز به دمای بدن شما و احساس سرمای شما در دماهای مختلف است.

 

محل پوشیدن سارافون

همه خانم‌ها برای بیرون رفتن، سارافون نمی پوشند. خیلی از خانم‌ها هنوز سارافون  را زیر لباس اصلی می‌پوشند و ترجیح می‌دهند که در محیط‌های زنانه و راحت، سارافون خود را نمایش بدهند. این که چه نوع سارافون ی پوشیده ایم و کجا قرار است برویم در انتخاب سارافون اهمیت دارد. یک مهمانی دور همی زنانه و دوستانه، جای بدی برای پوشیدن سارافون  نیست. سارافون  به اندازه کافی می‌تواند پوشیده باشد که به راحتی در مهمانی‌های خانوادگی استفاده شود!

برای مهمانی‌های مهم تر مثل جشن تولد، مهمانی‌های معمولی و مشابه، سارافون  مجلسی نیز می‌توان پوشید. سارافون  مجلسی شیک تر است و برای مهمانی‌های مختلف می‌توان این سارافون  را پوشید. اگر تمایلی ندارید که پاهایتان دیده شود، سارافون  بلندتری بپوشید. سارافون ‌ها در اندازه‌های مختلف وجود دارند.

 

رنگ و طرح سارافون

سارافون ‌ها معمولاً یک دست و یک رنگ هستند. طرح کلی سارافون  نیز معمولاً در طول لباس تغییری نمی کند. سارافون ‌ها از طرح‌های ساده تا طرح‌های گلدار و راه راه و ... برخوردارند. طرح‌های گلدار سارافون  معمولاً طرح‌های بزرگی هستند. به طوری که فقط یک گل و شاخ و برگ‌هایش در سارافون  دیده می‌شود. طرح‌های دیگر نیز در سارافون  بسیار بزرگ هستند. معمولاً در سارافون  از طرح‌های ریز استفاده نمی شود. زیبایی و جذابیت سارافون  به همین طرح‌های بزرگ و جذاب است.

وقتی می‌خواهید یک سارافون جدید انتخاب کنید، بهتر است به فرم کلی لباس پوشیدن خود دقت کنید. لازم نیست سارافون  متفاوتی که انتخاب می‌کنید، با همه لباس‌هایتان فرق داشته باشد. مگر این که کم کم در حال تغییر مد لباس پوشیدن خود هستید.

برای این که کمی زیباتر جلوه کنید، می‌توانید روسری یا شال خود را روی شانه‌هایتان بیاندازید. با این کار، طرح جدیدی به سارافون اضافه می‌کنید. بهتر است رنگ روسری با سارافون یکسان نباشد. زیرا قرار است فرم کلی سارافون را کمی تغییر دهید. مخصوصاً زمانی که سارافون  شما یقه باز است و شما از این قضیه ناراحت هستید. از روسری‌ها و شال‌های ضخیم برای این کار استفاده نکنید. زیرا سارافون یک لباس خنک است و قرار نیست خودتان را با یک روسری و شال ضخیم اذیت کنید. حتی اگر در فصل سرما از سارافون استفاده می‌کنید، از یک ژاکت ساده برای گرم کردن استفاده کنید. سارافون یک ژاکت کش باف ساده که کل سارافون  را نپوشاند بهتر است. زیرا قرار نیست ژاکت شما، سارافون زیبا و مجلسی تنتان را کاملاً محو کند! 





:: موضوعات مرتبط: سارافون , ,
:: برچسب‌ها: سارافون , سارافون زنانه , قیمت سارافون , سارافون لی , زیر سارافون ی , سارافون خنک ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: